תיעוד • צה"ל מכתר את הכפר הפלסטיני שממנו יצאו המחבלים

"הלילה בוצעו מעצרים בכפר יטא ובשעות הקרובות יושלם הכתר על הכפר. כניסה ויציאה מהכפר תתאפשר במקרים הומניטריים".
קובי פינקלר 1 Comment on תיעוד • צה"ל מכתר את הכפר הפלסטיני שממנו יצאו המחבלים

בעקבות פיגוע הירי האכזרי אמש במתחם שרונה בת"א, צה"ל ביצע הלילה מיפוי של אחד מבתי המחבלים לפני הריסה • בנוסף, כוחות צה"ל השלימו את הכתר על הכפר יטא שבדרום הר חברון, שממנו יצאו המחבלים • צפו בתיעוד

"הלילה בוצעו מעצרים בכפר יטא ובשעות הקרובות יושלם הכתר על הכפר. כניסה ויציאה מהכפר תתאפשר במקרים הומניטריים".
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות פיגוע הירי האכזרי אמש (רביעי) במתחם שרונה בת"א, צה"ל ביצע הלילה מיפוי של אחד מבתי המחבלים לפני הריסה. בנוסף, כוחות צה"ל עצרו שבעה חשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות ביהודה ושומרון והשלימו את הכתר על הכפר יטא שבדרום הר חברון, שממנו יצאו המחבלים.

מצה"ל נמסר כי "הלילה בוצעו מעצרים בכפר יטא ובשעות הקרובות יושלם הכתר על הכפר. כניסה ויציאה מהכפר תתאפשר במקרים הומניטריים".

שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ אמר הבוקר כי "זהו רצח שפל שמחייב תגובה ישראלית חריגה, קשה וכואבת. הכפר שממנו יצאו המחבלים חייב לקבל טיפול שורש מונע, שייזכר בהיסטוריה שלו, וצריך להיות בהסגר תקופה ארוכה".

לדברי כץ, "חייבים להמשיך לקדם את החוק שיזמתי לגירוש משפחות מחבלים, ואני משוכנע שזה מה שיהווה התרעה אפקטיבית. אם המחבלים היו יודעים שהמשפחה המורחבת שלהם הייתה מגורשת, הם היו חושבים לפני מעשה. אני קורא למערכת המשפטית לזרז את חקיקת החוק".

צפו בתיעוד מפעילות צה"ל הלילה.



1 תגובות

מיין תגובות